ΔΙΑΠΟΙΜΑΝΣH

Δημιουργία και ενσωμάτωση Εκπαιδευτικού υλικού με H5P στο μάθημα

Σας παρουσιάζουμε ένα νέο, πρωτοποριακό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε μέσω της πλατφόρμας H5P, στην ηλεκτρονική τάξη με στόχο την προώθηση της διαδραστικής μάθησης. Ακολουθούν λεπτομέρειες και παραδείγματα για τα εργαλεία και τις δυνατότητες που περιλαμβάνει το υλικό μας, ώστε να αξιοποιηθεί στο μέγιστο βαθμό από μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο υλικό μέσω του παρακάτω συνδέσμου: [Εκπαιδευτικό Υλικό – H5P] (https://eclass03.sch.gr/modules/h5p/show.php?course=1003020229&id=614) και

Περιγραφή των Εργαλείων του Εκπαιδευτικού Υλικού

  1. Διαδραστικά Βίντεο https://youtu.be/pl360iQ1sHM?si=wtVc78w3XEQ_KnCl
    1. Τι είναι; Βίντεο εμπλουτισμένα με κουίζ, υπερσυνδέσμους, και επεξηγηματικές σημειώσεις.
    1. Πλεονεκτήματα:
      1. Ενισχύουν την ενεργή συμμετοχή του μαθητή.
      1. Παρέχουν αυτόματη ανατροφοδότηση για κατανόηση περιεχομένου.
    1. Εφαρμογές:

Επεξήγηση δύσκολων εννοιών, οπτικοποίηση διαδικασιών και αυτοαξιολόγηση.

Παραδείγματα:

  1. https://eclass03.sch.gr/modules/ebook/show.php/G792120/3000245

/3000301,3000333/

2.   Δραστηριότητες Αντιστοίχισης (Matching)

  • Τι είναι; Ασκήσεις που ζητούν από τον μαθητή να συνδέσει όρους με τις σωστές απαντήσεις.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Ιδανικές για τη διδασκαλία λεξιλογίου, ιστορικών γεγονότων ή εννοιών φυσικών επιστημών.
      • Διευκολύνουν τη μάθηση μέσω ενεργούς αναγνώρισης.
    • **Εφαρμογές:** Εξάσκηση ορολογίας, ανακεφαλαίωση μαθημάτων.

3.   Χρονογραμμές (Timeline)

  • Τι είναι; Εργαλείο οπτικοποίησης γεγονότων σε χρονολογική σειρά.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Εξαιρετικό για ιστορία, γεωγραφία και ανάλυση εξελίξεων σε επιστημονικά πεδία.
      • Επιτρέπει τη διαδραστική εξερεύνηση διαφορετικών χρονικών περιόδων.
    • Εφαρμογές: Δημιουργία χρονολογιών ιστορικών γεγονότων, βιογραφιών ή εξελίξεων.

Παραδείγματα

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed &id=587967

  • Κουίζ Πολλαπλών Επιλογών (Multiple Choice Quizzes) https://youtu.be/6YvAZOrX-ec?si=5gmP1Rmy3Ir_-ADn
    • Τι είναι; Ασκήσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για έλεγχο γνώσεων.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση στον μαθητή.
      • Βοηθούν στον έλεγχο κατανόησης της θεωρίας.
    • Εφαρμογές: Αυτοαξιολόγηση και προετοιμασία για εξετάσεις.

5.   Δραστηριότητες Drag-and-Drop https://youtu.be/UuNmSbQ4g8?si=csHEpjZqeTF5fzcC

  • Τι είναι; Ασκήσεις όπου οι μαθητές μετακινούν στοιχεία στη σωστή θέση.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Διεγείρουν την κριτική σκέψη και την πρακτική εξάσκηση.

– Ιδανικές για ενότητες όπως η γεωγραφία (τοποθέτηση πόλεων στον χάρτη) ή η βιολογία (ταίριασμα μερών του ανθρώπινου σώματος).

  • Παρουσιάσεις με Ερωτήσεις (Interactive Presentations) https://youtu.be/NzRY3MvKI6Y?si=mReUVUXE5QxpptSV
    • Τι είναι; Διαδραστικές παρουσιάσεις που συνδυάζουν πληροφορίες με κουίζ.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Ιδανικές για την ανακεφαλαίωση μαθημάτων ή τη διδασκαλία νέας ύλης.
      • Παρέχουν στους μαθητές ευκαιρία για ενεργό συμμετοχή.
    • Εφαρμογές:
      • Παρουσίαση θεωρίας με ενσωματωμένες δραστηριότητες κατανόησης.

Παραδείγματα

1.  https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_ embed&id=596394

  • Συμπλήρωση Κειμένου (Fill in the Blanks) https://youtu.be/SiMReBMaNTY?si=uHpCi8c48vUqKyyy
    • Τι είναι; Ασκήσεις όπου οι μαθητές συμπληρώνουν κενά σε προτάσεις.
    • Πλεονεκτήματα:
      • Εξαιρετικές για εξάσκηση γραμματικής, συντακτικού και κατανόησης κειμένων.
    • Εφαρμογές: Εξάσκηση στη γλώσσα, μαθηματικές εξισώσεις, ή ακόμα και χημικές αντιδράσεις.

Παραδείγματα

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed &id=587211

  • Quiz “Αληθές ή Ψευδές
    • Τι είναι; Ερωτήσεις με δύο επιλογές (True/False).
    • Πλεονεκτήματα:
      • Γρήγορος έλεγχος βασικών γνώσεων.
      • Ιδανικό για διαγωνίσματα και ανακεφαλαιώσεις.
    • Εφαρμογές: Έλεγχος κατανόησης και βασικών εννοιών.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Υλικό

  • Προσαρμοστικότητα:Το υλικό μπορεί να ενσωματωθεί σε όλες τις τάξεις και γνωστικά αντικείμενα.
  • Ενίσχυση Δεξιοτήτων: Συμβάλλει στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης, δεξιοτήτων ΤΠΕ και αυτοαξιολόγησης.
  • Συνεργατική Μάθηση: Οι μαθητές μπορούν να δουλεύουν σε ομάδες ή ατομικά για να λύσουν τις ασκήσεις.

Ενθαρρύνουμε όλους τους εκπαιδευτικούς να εξερευνήσουν το υλικό και να το εντάξουν στα μαθήματά τους.

Για περισσότερες πληροφορίες ή ερωτήσεις, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της eClass.

Με εκτίμηση,

Οι καθηγητές του 1ου άξονα Αξιολόγησης του 2ου Γυμνασίου Καλύμνου Μαρία Πάνου

Γεώργιος Μπούζαλης Αντωνίου Γιαννοπούλου Νικόλαος Μουσσάς Νικόλαος Γαλουζής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

On Key

Σχετικά άρθρα