Χωρίς εικόνα
Διάφορα 2 (669)✍️ Αλέξανδρος Μ. Σταυρόπουλος (622) 💬 0 👁️ 122

2003, Στο Carlos Dominguez – Rafael Briones (επιμέλεια), Masculino – Feminino y Hecho Religioso, Πρακτικὰ του XVIου Διεθνούς Συνεδρίου της AIEMPR Genero y Religion, Universidad de Granada, Granada, σ. 445-457. (με γαλλική, ισπανική και ιταλική περίληψη). Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Χωρίς εικόνα

Αθήνα 2005, Εισήγηση σὲ Συμπόσιο της «Εταιρείας Λευκαδικών Μελετων» (Λευκάδα, 16-28 Ιουλίου 2004), Πρακτικὰ Θ΄ Συμποσίου, Αθήνα 2005, σ. 81-92. Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Χωρίς εικόνα
Διάφορα 2 (669)✍️ Αλέξανδρος Μ. Σταυρόπουλος (622) 💬 0 👁️ 128

Περιοδικό «Ευθύνη» 2006, Αφιέρωμα: Η υψηλή τεχνολογία και ο άνθρωπος, Απρίλιος, σ. 157-159. Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Χωρίς εικόνα

Λαμία 2008, Εκδόσεις «Ι.Μ. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ», 32 σ., Σειρὰ Γάμου Κοινωνία Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Χωρίς εικόνα
Διάφορα 2 (669)✍️ Αλέξανδρος Μ. Σταυρόπουλος (622) 💬 0 👁️ 176

Σὲ συνεργασία με Το Στέφανο Κουμαρόπουλο Χρ., λήμματα α) «Φύλο και Θεολογία» και β) «Φύλο και Εκκλησία» στη νέα ἠλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια (γιὰ θέματα φύλου) ΦυλοΠαιδεία, στις ενότητες α) Φύλο και Επιστημες και β) Φύλο, Κοινωνικοὶ Θεσμοὶ και Επαγγέλματα, αντίστοιχα, Αθήνα 2009. Στο e-λεξικό: http//www.thefylis.uoa.gr/fylopedia Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Χωρίς εικόνα

(Εισήγηση στο Διεθνὲς Συνέδριο Ψυχοθεραπεία και Χριστιανική Ορθόδοξη Θεολογία, 1-5 Οκτωβρίου 2003, Αλίαρτος Βοιωτίας), στο Δ. Κυριαζή- π. Β. Θερμού (επιμέλεια), Θεραπεύοντας, Ορθόδοξη Θεολογία και Ψυχοθεραπεία: Συγκλίσεις και αποκλίσεις, Αθήνα 2012, σ. 283-299. Διαβάστε το άρθρο: εδώ

Διάφορα 2 (669)✍️ Αλέξανδρος Μ. Σταυρόπουλος (622) 💬 0 👁️ 131

Πώς ένας Θεός αγάπης είτε θα προκαλούσε είτε θα επέτρεπε τον συνεχή πόνο των αθώων;

Λένε, ότι η ώρα του αποχωρισμού είναι πάντα μια δύσκολη ώρα. Είτε αποχωρισμού από ανθρώπους είτε από αντικείμενα.

Πολλές φορές, όταν υπέβαλα ένα κείμενό μου για κρίση, το πρώτο ερώτημα που ερχόταν στα χείλη του συνομιλητή μου ήταν αν και ποια βιβλιογραφία χρησιμοποίησα. Σα να μην τον ενδιέφεραν τα γραφόμενά μου αλλά έπρεπε να αντιμετρηθούν με κάποια προηγούμενα γραπτά άλλων.